Saturday, December 15, 2007

Rosmah - Sahabat Baik Hamba

Date : 13/12/07

- isi keta chemah - wajah kesayangan hamba -

Inilah Rosmah.. dia ni bestfriend aku since kecik sampailah ke besar ni.. Dia lum kawen lagik.. semalam dia amek aku balik dari kerja. Tmpt keje kitorg tak jauh manalah..


Nak cita skit pasal rosmah ni. Aku panggil dia chemah. dulu aku slalu lepak kat umah dia sbb umah dia dekat ngan umah sepupu aku. kitorg main dolls, main macam2 game. kat umah dia dulu banyak rabbit (syamimi panggil babbit) tapi skang ni aku rasa bapak dia pun dah malas nak bela kot..

ada orang nak kenal ngan rosmah? aku ada no hp dia.. call aku dulu sebelum isi borang ye..

p/s : sori chemah, aku promote ko dalam blog aku.. hehehe...

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..