Monday, December 17, 2007

Tak de mood lah...

Booties Baby

Ari ni aku langsung tak de mood nak datang keje. Badan pun since semalam rasa cam tak sedap je.. Kepala pun berat semacam. Tapi nak dijadikan cerita aku pegi gak keje, ghupa-ghupanya aku pegi tu sebab nak membantu kawan opis sorang yang nak pitam kat LRT.. betapa besarnya kuasa Allah.. kalau aku tak datang ari ni sure kawan aku tu terkontang-kanting sesorang, kan?

Selalunya kitorg g keje ber3 tapi ari ni si budak sorang tu asben dia anta, so tinggal aku ngan budak ni je lah.. dia pun ntah camna ntah ari ni kuar awal plak.. suratan atau kebetulan?? susah nak jawab, kan???

So, skang ni aku tengah menahan sakit kepala yang teramat sangat dan selesema yang menjadi-jadi...

Tak de topik nak diketengahkan.. ada actually tp mmg tak de mood... so.. adios....

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..