Tuesday, December 11, 2007

13th Anniversary


Post 11.12.07

Happy Anniversary ...

Hari ni genap 13 tahun aku mengenali, menyayangi, menyintai hubby. Perkenalan sejak zaman sekolah, pahit manis yang diharung.. membawa ke jinjang pelamin dan sekarang dimeriahkan dengan kehadiran 3 dara pingitan. Alhamdulillah.. Allah mengurniakan nikmat cinta dan kasih sayang yang tak terhingga pada aku dan hubby hingga bertahan selama ini.

Bukan sedikit cabaran dan halangan yang kami terima. Tapi berkat kesabaran dan berkat kuasa Ilahi, Tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, kami akhirnya bersama. Dan kehidupan selama 13 tahun ini turut mengajar aku erti kesabaran, erti kehadiran, erti perkongsian yang akhirnya membekalkan aku cukup pengalaman untuk menangani masalah yang semakin hari semakin bertambah. Juga berkat kesabaran hubby melayan perangai2 pelik aku sepanjang mengandung, sepanjang period time.. sepanjang masa..... juga berkat ketabahan aku mengawal emosi ketika waktu ketiadaan, kesusahan, kepayahan. Dan berkat kesetiaan hubby di waktu aku dilanda cemburu dan rambang mata!!! (hehehhe.. ni slalu happen waktu sale ni! - cis dak noni ni tak reti lah nak serius... asik nak melawak jeeeee)

Apapun, di kesempatan ini.. (maklum je lah..blog aku kan..) aku ingin ucapkan Happy Anniversary untuk hubby tersayang SHIDA ADLY BIN DAHALAN. Terima kasih di atas semua kasih sayang, cinta, kemesraan By pada Sayang selama ini. Dan terima kasih juga untuk segala kepayahan yang By lalui sepanjang hidup bersama Sayang dan anak2. Semoga Allah menambahkan cinta dan kasih sayang kita dan terus kekal sampai ke liang lahad. Dan semoga buah2 cinta kita akan membesar bersama kasih sayang yang tak pernah padam ini, membesar dengan keredhaan dan berkat Allah dan sentiasa membawa iman Islam.

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..