Thursday, June 18, 2009

I did It!!!

Salam. Bismillah.


I did it!!! Watching movie alone without my dearest hubby and daughters... but then it is not JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK, i did watch NIGHT AT THE MUSEUM 2.. best giler....

Nak tau kenapa last minutes tukar plan? Actually bukan tukar plan tu, the fact is aku tak pernah tengok cerita melayu di panggung selepas tahun 1992.. tak percaya??? Heheheh.. sebab citer melayu tayangan tahun ni akan keluar tv untuk raya tahun berikutnya.. Jadi dari aku buang duit, baik lah aku tengok wayang gambar omputih... hahahha....

Dan belanja seharian semalam ditaja oleh Encik The Other Part Of Me yang cancel last minute meneman jalan-jalan cuci mata. Dari note RM100 yang diberi, ku pecah-pecahkan menjadi kepingan-kepingan kecil dimana RM9 utk tiket wayang, RM17.50 untuk sandal di Bata, RM6.30 untuk Penang Kuey Teow Sup, RM6.10 untuk jajan sambil tengok wayang dan RM2.50 untuk tea time di La' Boheme.. Total semuanya Encik The Other Part Of Me adalah :- RM 41.40 dan baki sebanyak RM 58.60 tidak akan dipulangkan ye Encik The Other Part Of Me.. Harap Maklum.

Pas dah meronda tu, pukul 4.40 Encik The Other Part Of Me fetch aku untuk dibawa berjumpa dengan Nazhah di CIMB Jalan Masjid Jamek. Nak tau..... masa jumpa Naz ni kan tetiba je dengar bunyi kaca berderai. Aku yang time tu sedang gelak2 manja ngan Naz kat tepi jalan tu tercengang sekejap.. Suma orang dok pandang tang bus stop yang dibawahnya penuh ngan kaca bertaburan.. Hah... sib baik tak de orang jalan kat bawah tu time tu tau. Kereta power Ford Ranger FIL yang ku pinjam tu pun sib baik tak de kecederaan walaupun kejadian tu berlaku di depan Encik The Other Part Of Me memparkir kereta itu.. Takut kan Naz, kan???

Bila ku selidik dari Encik The Other Part Of Me, dia kata ada hammer jatuh dari construction sebelah tu. Wa lau wey... kalau kena kapla, mau retak tengkorak tu.. pas tu pe citer eh Naz?

Oh... ku tertinggal bab KENAPA KU JUMPA NAZHAH? Al-kisah... tanganku masih sakit ya amat, dan undangan sesi pinjaman FS dari Lia kawannya si Aishah hanya dapat dipenuhi pada hari sabtu memandangkan kunci rumahnya berada di dalam rumah. Nak amik camna kan?? Ku tak salahkan ibu mengandung.. sifat pelupa itu memang lumrah untuk ibu-ibu yang sudah putus urat2 sewaktu bersalin. Jadinya, Nazhah call dan sms ku untuk pinjamkan S3nya yang dibeli untuk kegunaan orang ramai.. hahahah.. baik ati tul budak sorang ni.. Maka, perjumpaan semalam adalah perjumpaan suka sama suka bagi menukar barangan ke tangan kosongku.

Aku belum cuba pakai sebab dah 4 bulan ku tinggalkan S3, mesti nak kena tune mood breast dulu, kan? jadinya malam ni baru aku nak pujuk breast ku menerima pengepam baru. Doa-doalah breastku yang dah mula mesra alam dengan harmony ini berupaya untuk menambah kenalan, sebab tangan aku ni pulak ngada-ngada tak nak baik2 walaupun malam tadi ku dah minta urut sama itu makcik tukang urut satu badan aku tu.

Tak pe.. akan ku pujuk rayu breastku ini malam.... tunggu yeeee........

4 comments:

Anonymous said...

My brother recommended I might like this blog. He
was totally right. This post truly made my day.
You can not imagine just how much time I had spent for this info!
Thanks!

Feel free to visit my page ... ford ranger forum

Anonymous said...

Wonderful post but I was wanting to know if you could write a litte more on
this subject? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Bless you!

Here is my page ... paytaht.com

Anonymous said...

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on
the video to make your point. You definitely know what youre
talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your site
when you could be giving us something enlightening to
read?

Here is my homepage ... wikimapp.org

Anonymous said...

I love what you guys are usually up too. This kind of clever work and
exposure! Keep up the excellent works guys I've you guys to our blogroll.

My web site ... stretch mark removal and home remedy

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..