Tuesday, June 16, 2009

Trillion Thanks

Salam. Bismillah.
Terima kasih byk pd kengkawan yang prihatin kat masalah aku. Insya Allah, pump alternative akan menyelamatkan anak gajah dalam bahaya situasi kritikal aku ni. Ntah kenapa 'ek, pas satu, satu insiden aku alami. Memula kurang susu, stress giler, skang ni sakit tangan. Aku kurang amalan ke sejak kebelakangan ni??
Neway, thanks pada Lia, Aishah, Nazhah yang sudi membantu. Aishah siap calling2 si Lia tu, tanya pasal FS dia. Nazhah lak siap call aku dan sms nak pinjamkan S3 dia.. Makasih korang... aku sayang korang... Makasih gak kat Tha dan Herni yang layan sengal aku dalam forum dak Tha.. hahahah....

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..