Wednesday, June 17, 2009

Tag Lagi..

Salam. Bismillah.
Ini tag datang dari itu Puan Poyo yang sedang choti-choti dari kerjalah.. Disebabkan dia tak de kerja, dia bagi orang kerja.. hahahah..... akak sukeerrr sebab tak de xtvt gegambaran yang perlu diupload. Akak jawab ye...
1. Bila kali terakhir anda cuci toilet
-- 2 hari lepas waktu cuci cd Manja.

2. Pencuci apa yang anda guna?
-- Pencuci jamban brand Cosway.. pe nama ntah.. MIL ku belikan..
3. Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? Kenapa?
-- Hahaha.. sekali seminggu pun susah sebab jarang duk umah hujung minggu. Hari biasa? Balik rumah untuk tidur je..
4. Apa tugasan anda sebelum menjelang malam?
-- balik keje pun dh senja, siap mandi solat maghrib baru dpt pegang periuk belanga dan anak2.. tapi slalunya bfkan Manja dan layan anak yang lain borak2, usik2, cium2 ghindu seharian tak jumpa.
5. Apa menu hidangan makan malam anda yang paling simple?
-- roti putih gardenia ngan sambal sardin
6. Minuman yang anda buat setiap pagi?
-- Milo dan horlick
7. Sebelum tidur apa yang anda lakukan?
-- salinkan cd / pampers anak2, pastikan pintu semua kunci dan cari remote aircond, hp letak kat tepi bantal..
8. Harus menjawab tag ini?
-- Harus??? Mimie, Lia, Fiza79, Kak Yong, Wan.. ada lagi tak???

7 comments:

Mama Shinta Musraika said...

Salam nonnie..

terima kasih bebanyak sebab bagi kerja & tambahkan utangku...

sujaihah said...

kak..wan tu saya ker...takur terperasan plak..hehhe

salah ambik malu ooo ..heheh

nonnie78 said...

salam mimie..

hahahah... sama2 kasih ye mimie.. utangku pdmu pn belum berbayar, ku bagi utang plak kat mu.. hahahhaha...

wan a.k.a sujaihah..

kamu lah itu, wan.. akak tak de kawan lain nama wan.. amik ye.. jgn malu2... hihihihii..

fiza said...

uuwwaaaa....bertambah lagi hutang TAG ku.

sujaihah said...

hehehe...sje je tanyer..kang salah org kak
hehhehe

nak bt la jap :)

nonnie78 said...

salam.

fiza - nangis puas2 pastu buat ye.. hahahhaha..

wan - ish.. kamu.. buat je, jadi cam akak.. orang tak bagi pun amik je..

kakyong said...

heheh,
ku dah buat tag ni.. sila jengah sini yer..
http://kakyong72.blogspot.com/2009/05/sesi-menjawab-tag-part-3.html

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..