Friday, May 30, 2008

Gigi oh gigi...

semalam aku mc. gigi yang tampal last year sakit menyengat2. rasa cam aku nak cabut guna ragum je. Since tuesday aku tahan sakit, tapi wed aku dh rasa cam nak siat2 je gusi dan cabut2 gigi yang sakit tu. Actually, last year aku tak nak tampal sbb aku suspect root tu ada problem. tapi doc tu suh gak tampal sbb dia kat sayang kalau nak cabut. gigi geraham kan berguna untuk membaham bahan2 liat.. aku pun ikut je lah sbb pada aku dia doc, aku ni patient. aku assume apa yang dia cakap tu betul je.
alih2 semalam aku gi kat klinik tu balik, dia kata kena bukak tampal dan tampal baru sbb rasa cam ada probs ngan akar2 dalam gusi. bleh plak? sapa nak tanggung kos? dah lah ari tu aku tak nak tampal, dia suh tampal, alih2 semalam nak bukak dan tampal semula. nampak tak salah dia tu?? aku amik ubat je lah, nanti kalu aku rasa nak tampal balik baru aku datang. kalau tak aku gi je klinik gomen yang kena bayar RM1 tu.. kurang2 puashati aku tak yah tengok bill yang nombornya ntah pepe tu...

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..