Monday, April 7, 2008

NAK JUGAK!!!!!

AKU NAK MENULIS JUGAK.. KENA JUGAK.. SBB RASA CAM DAH TAK TAHAN NAK SIMPAN DALAM HATI NI.
naik sesak nafas aku bila aku ingat2kan kisah ni. lantaklah orang nak kata apa bila baca. soalnya aku mmg dah tak bleh simpan sorang2. rasa cam nak meletup je dada ni.
DAN TAK KISAHLAH ORANG YANG MEMBACA TU KENAL AKU KE TAK KE, TAU HUJUNG PANGKAL CERITA NI KE TAK KE.. AKU TETAP NAK LUAHKAN.
kalau ada yang terasa hati minta tinggalkan komen atau susah sangat call je aku. tak susah kan? kalau rasa tak nak abiskan kredit, pakai je tipun opis, call aku kat opis.
DAHLAH.. AKU NAK TULIS JUGAK.. NAK BACA, BACA. TAK NAK BACA PUN TAK PE!

2 comments:

Anonymous said...

ape citernyer n0nnie oiii...meh cni aku baca...sapa usik ko?! biasa dia..babap kang!! HEPPP!!!

nonnie78 said...

bukan orang usik aku tp ati aku yang terusik skang ni.. hah.. dh post pun yg no 1, bacalah...

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..