Wednesday, April 9, 2008

Lupa

Aku sejak dua menjak pelupa ya amat.. masuk kali ni (hari ni nye kes) dah dua kali aku gi opis tak pakai cermin mata. sebab aku tak jumpa cermin mata aku.. ntah mana aku lempar malam tadi ntah...

last yang aku ingat bapak aku pegang sebab aku letak kat atas meja tulis dia. rasa cam tak amik pun bawak balik umah aku semalam. so, ari ni aku tak pakai cermin mata dan pandangan aku very the limited.... balik ni kena gak lah cari sebab takkan esok pun aku nak suh mek nurul tu agak distance dan laju keta waktu nak lintas jalan!!

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..