Monday, July 13, 2009

Tag - Nama Jepun

Salam. Bismillah.
Ni kes balas dendam ni.. hahahaha.. tak pe.. tak pe.. Mimie, demi mu yang jauh di Bawah Bayu, ku korbankan waktu melayari youtube di pagi ni.. Tag dari ::Mimie:: nak tahu nama Jepun aku ye??? kat bawah ye...
For the instructions, add your name on the list and simply spell out your name using the given Japanese letter- translations below. Tag six of your friends and inform them of the tag. Have fun.
TRANSLATION:
A - ka----F - lu---- K - me---- P - no---- U - do---- Z - zi
B - tu----G - ji----- L - ta----- Q - ke ----V - ru
C - mi----H - ri ----M - rin ----R - shi ---W - mei
D - te----I - ki -----N - to----- S - ari---- X - na
E - ku--- J - zu ----O - mo ----T - chi---- Y - fu
N - To
O - Mo
N - To
N - To
I - Ki
E - Ku
To Mo To To Ki Ku - wahhh.. sedap gak kan nama Jepun aku.. tapi apa maksud dia ye? Tilam Toto? Ke, kedai Sport Toto? hahahahah.. Haram woiii.. haram!!!! Tak nak tag orang lain sbb .... tak tau nak tag sapa pun sbenarnya.... wakakakakak..

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..