Tuesday, July 14, 2009

Forum XX

Salam. Bismillah.
Kawan.. kawan.. jom kita meramaikan ahli dalam http://xclusivelyxpressing.forumotion.com ni.. Ini sebenarnya kepunyaan :: Hayatie :: dah lama dah wujud ni.. jomlah kita meroyan kat sini ye.. khusus untuk ibuk-ibuk yang menyusukan anaknya tak kira pump, direct dan sebagainya.. kita ku nak promotelah ni.... tak ibuk pun boleh je.. masuk gali ilmu dulu.. sok lusa nak bf anak senang.......

2 comments:

Hayatie said...

wah...mekaseh lah..mempromo kan tempat meroyan aku tu..hihih..sila2..meh2..ajak makcik2 pokcik2 sume...

nonnie78 said...

hihihihi... tak pe.. ku mmg suka promo kengkawan.. jom suma, terjah forum XX ni... best woo.. meroyan tak kena marah punyaaa..

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..