Monday, February 16, 2009

Jogging... jom sihatkan diri anda!

Salam. Bismillah.
Dah lama sangat rasanya aku tak berjogging. Bukan sebab malas, bukan sebab tak larat tapi sebab saban tahun aku beranak (hahahahha!!!) jadinya, takkan kan aku nak jogging sambil tolak stroller? Tapi since Syamimi dan Syamira dah besar, aku pun slowtalk ngan B kitorg pegi belikan budak2 ni kasut. Dan ayahnya turut berkobar-kobar nak bawak anak4 daranya itu pergi menyihatkan badan.

the best part is aku pun usung gak si Manja pakai baby carrier sbb excited nak berjogging ngan anak4 ni suma. dok lah orang keliling tengok mak orang yang sorang ni cam orang ilang akal a.k.a kanggaru berlari bawak anak dalam karung! hahahah.. tak pe lah. as long as aku tak kacau orang keliling, sudah.

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..