Monday, February 16, 2009

Taman Tasik Permaisuri

Salam. Bismillah.
Ni bukan nak cerita sangat tentang TTP tapi lebih kepada task untuk memudahkan ahli forum yang aku join SI.com kenalpasti kat mana dan macamana TTP ni. Anyway, bukan disuruh oleh sesiapa tapi disebabkan aku mmg jogging kat sini, aku take advantage snap a few photo untuk lampirkan sebagai rujukan pada ahli forum yang tak penah sampai sini. tapi buat masa ni tempat yang dicadangkan tak dapat disertakan. sebab musababnya kalau aku lalu tang situ, for sure anak3 aku ni suh berenti sebab dorang nak main kat situ. masalahnya aku jogging lepas balik keje around 6.30ptg, takkan nak bergayut kat swing tu sampai ke malam kot?

insya Allah nanti kalau berkesempatan aku lalu ngan hubby dan cuba snap. yang pasti tanpa kehadiran puteri3 aku tu.. thanks.





No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..