Friday, October 31, 2008

Penat.

Hari ni aku rasa penat. Sepanjang minggu ni aku rasa penat. Penat sangat sampai tak terkata dan tak terucap. Pagi ni pun kecoh betul kat office ni. Disebabkan satu meeting kat Majlis, sampai ada yang menangis. KECOH BETUL! Lagilah bertambah penat aku.
Penatlah!! Kerja banyak, nak train budak pun tak cukup masa. Mana nak curi masa update blog (hampeh tul aku...!!! hahaha smpt tu curi masa nak berblogging!).. tak de lah.. tak smpt nk minum ptg dh skang ni. Asiklah melayan kerja dan ngajor budak2 sebelum aku maternity leave.
Rasa cam nak suh bos belikan hp 3G, leh wat conference kat umah nanti. Iyelah, manalah tau kot2 ada urgent things lak!
Okie.. aku nak wat claim tuk maintenance jap. Ikutkan under Sales & Mktg tp hampeh2 kat atas tu tak nak buat. Terpaksalah aku yang kena wat. Kot tak kang tak nak keje plak budak aku ni.

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..