Wednesday, February 13, 2008

Di TAG oleh RIMA

kan aku dah kata.. skrang ni demam tag.

1. Nama 'Timang-timangan' anda oleh yg tercyg..?
Sayang & Mama

2. Anda seorang yang..(Describe 3 per. tentang diri anda)
Kelakar, Happy Go Lucky, Seni

3. Insan teristimewa ? Describe 3 per. yg mbuatkan dia terlalu istimewa dimata anda..
Insan? Insan2 bleh tak? Hubby, Anak2 & Parents. I luv u guys so much.. too special sebab dorg bestttttt.......

4. Makanan & Minuman favourite anda..
Nescafe, Per'l cafe & roti gardenia.

5. Favourite colour..
i like blue.

6. Favourite movie past 3 weeks..
dah lama pencen tgk wayang kat panggung. tapi kat umah asik tengok ratatouille.

7. Favourite song..
More Than Words - Extreme.. selamanya aku suka.

8. Siapa yg selalu membuatkan anda tergelak..
My Hubby & Kids

9. 3 sikap yg membuatkan anda stress..
Paksaan, tak feel guilty & tak admit salah.. suma tu ada kat bos aku ni.. ieee. geramnya..

10. 3 yg mesti ada dlm h/bag anda...
handphone, duit & lrt card

11. Kali terakhir anda beriya-iya menangis..kenapa..
jumaat malam sabtu waktu tengok rancangan Usrah kelolaan Dr. Fatma Az-Zahra. Kupasan surah A-Qiamaah... sebab nangis? takut pada hari kiamat dan seksaan selepas mati.. Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar..

12. Perkara yg paling lucu atau memalukan dlm hidup anda...
banyak tu... part lucu paling best masa bersalin no 2, aku kuar dari LR masuk ward bawak 2 baby, suma orang kerumun aku.. aku ngaku je anak aku padahal sebenarnya baby sorang lagi tu mak dia belum kuar dari OT. suma wish congrats dpt twin.. kah kah kah... sib baik katil aku paling ujung, so, orang tak bleh tangkap penipuan aku......

13. Tag 6 member anda...
tag ngetag orang ni yang aku lemah ni.......
aku nak tag ....

2 comments:

Anonymous said...

Hi Nonie...thanx mjwab tag aku iteww..nt buleh tag-mengetag lg..huhuhu..

Anonymous said...

biasalah tu rima.. aku pun kekadang boring gak asik wat keje kat opis ni.. nak chat slalu tak bleh.. takat nak jawab tag tu insya Allah aku bleh usahakan.. hah.. tag lag lagi bebanyak.... aku mmg suka pun kena tag ni..

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..