Thursday, December 6, 2007

Menginjak remaja

06.12.07
Semlm dah post gambar Form 5.. ari ni nak post gambar masa baru jadik remaja..
Klakar plak aku tgk gambo aku masa form 1 ni.. hehehe.. nerd nyer memasing nyer muka. Tapi inilah tahunnya yang mengajar aku erti persahabatan, erti sekolah menengah! Tahun ini jugak banyak kisah kelaka yang jadi termasuklah adanya system WANTED yang dicreate oleh Cikgu Raja Roslan (cikgu sejarah kitorg ni.. garang tp siok sbb dia ajar masuk kepala hotak).. siap pakai no macam banduan lagik..
cuma teka aku yang mana satu?? kalulah anak aku tgk gambo ni sure dia gelak sakan.. mama dia tembam semacam je time ni.. kah kahkah... manalah perginya Cikgu Norhan Mahmud ni? Aku ingat lagik, Man Panjang masa ni sombong.. cam dia sorang ada koleksi ensiklopedia kapal terbang.. hantu betul.. nak pinjam pun tak bagi. Razman Pahri yang paling besar dalam kelas (selain dari yusrizal yang sama je besarnya.. rendah skit jek kan?), pastu si Rizal Azam yang kecoh tu.. tiap kali nyanyi lagu sekolah sure tekankan perkataan AZAM tu.. merujuk pada bapak dia.. cis... nakalnya masa sekolah dulu..
tapi skang ni tak tau mana lah semuanya menghilang.. ada a few name yang aku tak ingat sangt.. sbb ni tahun 91 kan.. 16 tahun susah berlalu.. tapi kenangan tetap ingat.. aku duduk kat tepi tingkap ngan rasilah pastu pindah ke tepi pintu belakang sebab kat tepi tingkat tu ada sarang tebuan.. depan aku ernawati ngan nona. depan lagik masrah khairi dengan ....... noorakmal lah rasanya... sebelah kiri aku suhartini wardi.. ish.. mana minah ni hah? form 2 dia dah pindah ke Penang sebab kalu tak silap mak dia meninggal. Alamat akhir dia Bukit Jambul.. ada sesapa tau tak???


No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..