Wednesday, December 5, 2007

Ahaks...

5/12/07

Ehm.. baru balik dari lunch.. tadi makan kat kedai oren je sebab ari ni driver bertauliah tak de, ada meeting kat selayang. so, grup aku just jalan kaki dan makan kat stall yang biasa je. Skang ni time lunch dah siok, tak mcm dulu2 lagi dah. makin hari makin ramai orang join. breakfast pun cam2 gak... patutlah aku rasa cam seluar dah ngam2 je butang nye.. ahaks.. dah gemuk balik..

malam tadi ada wat makan2 skit kat umah sempena birthday mak aku. nona yang open table.. aku manalah ada duit kan.. well.. kecohnya, macam kenduri kawen lagaknya. yang paling kecoh tu dah semestinya anak2 aku yang keletah tu.. hehehe.. naik letih adik2 aku melayan dorg.

rasa cam ada benda aku nak highlight kat blog ari ni tapi dah lupala. nanti je lah aku highlight. petang skit ke.. ehm.. aku dah ada scanner kat sebelah ni rasa cam blehlah slalu scan gambar2 lama. kena selongkar lemari nak carik album.. ada lagik ker???


No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..