Wednesday, December 5, 2007

Teman seperjuangan ...

5.12.07

tadi aku received email dari yus. ada attachment gambar kelas aku masa kat smc.. suh aku update nama sorang2, mana yang tak ingat just remark with ??.. yus.. mana bleh aku lupa kengkawan aku.. semua nama aku ingat, walaupun bukan nama penuh.. semua tu rakan seperjuangan yang susah untuk dilupakan..



merenung gambar scan tu membuatkan hati aku menangis. aku rindu pada kenangan dulu. semua pahit manis yang aku lalui di sekolah menengah cheras, masih terasa sampai ke hari ini. kisah bergaduh, bertekak, berkongsi kisah peribadi semuanya bermain dalam kotak fikiran aku sekarang ni.. huh.. susah rupanya nak menghakis kenangan, lebih2 lagik kenangan yang menghiris kalbu.



kengkawan.. mana korang? tak rindu ke pada aku? ehm.. siapalah aku kan untuk dirindui. tapi sekurang2nya hubungi lah untuk mengeratkan kembali silaturrahim kita. Pn. Zainab, macamanalah agaknya cikgu sekarang ye? mesti cikgu tertanya-tanya apa khabar anak2 murid cikgu kan? jadi manusia berguna ke atau manusia yang dipergunakan?


No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..