Friday, November 2, 2007


Syadni Syamira... inilah si halus kesayangan aku. Dia ni pantang dengar lagu, tak kiralah iklan ker, yang keluar dari radio ker, yang keluar dari mulut ker, cepat je punggung dia bergoyang. Latest song yang dia suka Malaysia ku Gemilang.
Adik ni perangai dia lain skit. Cengeng dan suka merengek. Tapi kalau mood dia okay slalunya lawak yang biasa-biasa pun dia gelak sampai meleleh air liur. Manja ni budak sorang ni. Each time aku balik kerja dia dah tunggu depan grill. selangkah je kaki aku jejak lantai rumah, terus dia terpa peluk.
Senangnya dia ni bab bagi makan. Tak memilih dan slalunya dia akan makan melainkan kalau dia tak sihat atau dah kenyang sangat. favourite dia biskut tiger coklat. Minum slalunya air milo. Yang lain-lain kegemaran tu dia banyak follow kakak dia si mimi tu.
Adik ni bolehlah dikatakan anak hyperactive sbb dia tak pernah berjalan. Tak kira kat mana pun, slalunya dia akan berlari. Mulut pun boleh tahan murai nya.. Tu.. nampak tak yang hitam kat bibir tu? Hah.. tu pasallah kecoh skit....
Atuk dia kat Cheras tu sayang bangat kat dia ni. Buah hati pengarang jantung. Tidur pun ngan atuk dia. Hehehe.. ada satu perangai budak sorang ni.. dia kalau nak tido, abis semua dia gentel. Hidung, telinga, pusat.. slalunya sapa tido next to her lah jadik mangsa geli-gelian ni...

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..