Friday, November 2, 2007


Hehehe.. baca tajuk jer macam dah besar sangat dah anak aku yang sulung ni. Ni lah Syadni Syamimi. Dia ni boleh dikatakan termasuk dalam kategori pemalu. Susah nak berinteraksi ngan dia ni kalau 1st time jumpa. Like mummy like daughter lah.. (Iyer ker?)
Syamimi ni kegemaran dia minum susu sampai 24 auns. Paling minat fairy tale story macam Barbie. Cartoon favourite Tom & Jerry ngan Doraemon. Kids' real idol dia Barney and friends.
Gurl aku ni since kecik kalau suruh pilih baju ker, kasut ker, seluar ker, semua sure kaler PINK. Naik muak aku tengok koleksi baju ngan kasut dia yang melambak tu. Tapi yang sioknya gurl aku ni dia suka pakai baju kurung.
Last year Sya (x officemate aku) bagi baju kurung anak dia, bole dikatakan ari2 gurl aku ni pakai. Berdaso lah bak kata orang Negri, dak Sya tu bagi baju. Lagi satu tudung... rasanya dah dekat 5 helai tudung dia tp pakai kejap je lah.. nak nyampaikan satu jam pun susah.
Dia ni kesayangan hubby. Ayah dia sure kalah kalau berlawan tekak ngan dia ni. Ada je yang nak dipatahkan cakap ayah dia. Tapi dia pakai amik hati orang terutamanya mama dia.
Dari soal perasaan, gurl ni jiwa dia lembut, penyedih, caring. Tak bleh lah aku nangis skit (kalau gaduh ngan ayah dia), dia pun ikut sama nangis. Kalau bukak tv tu ada citer melayu yang tangkap leleh tu, dan-dan tu lah dia nangis. Ngan adik-adik dia garang skit tapi penyayang. Cuma a bit cupik lah (kedekut). Kalau kena cara minta, senang dapat even selalunya tak dapat lah.

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..