Friday, November 2, 2007

Sya baby


Now, come to the latest new version of nOnnie.... hehehe.. ni lah cuppycake sweetie pie aku. Blog ni pun aku namakan cuppycake sebab baby suka sangat dengan lagu tu. Agaknya dia dgr lagu tu macam siok sangat....padahal yang nyanyi tu aku, bukan original singer si baby anak omputih tu!


Dak Baby ni skang dah merayap satu rumah. Even belum 6 bulan dia dah pandai buat aksi yang menduga kesabaran aku. Mula meniarap seawal 3 bulan, sekarang ni dah melompat-lompat kalau kita dirikan dia. Dia ni pada aku paling lasak kalau nak comparekan ketiga-tiga nya.


Kegemaran dia kalau orang bawak dia berjalan especially kalau naik kereta... hui... macam menang loteri.. sengih dia sampai ke telinga. Tapi lepas tu kena je air-cond, dapat je bergantung, terus LALAP. Pastu paling dia gemar main dengan kakak sulung dia. Apa je lah lawak kakak dia buat, sure terkekek-kekek dia gelak. (padahal kekadang tu kakak dia ter bersin je, macam orang nak main sangat dengan dia!)


Si comel anak Wyeth ni kuat menyusu badan dan menyusu botol. Berat dia je skang ni dah dekat 8 kilo. Masa keluar dulu pun besar jugak.. tak caya? tengoklah gambar dia masa baru beberapa jam keluar dari labour room tu.. sihat kan?







No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..