Friday, November 2, 2007


Ari ni ari kedua aku masuk blog ni. Masya Allah, ghupanya susah jugak nak buat blog ni. Dah byk kali aku cuba upload gambo, baru ari ni bole.
Ni, lah gambar family aku yang terbaru dengan orang baru (baby). Tahun ni kaler ijau (tp sbenarnya baju tahun lepas tu, x de budget nk wat yang baru). Sebab tu lah si baby tu pakai kaler lain dari yang lain.
Gambar ni kat rumah mak aku di Cheras. Raya pertama. nanti kalau senang aku upload plak gambar masa raya kat rumah mak mertua aku kat seremban ye. (Ada ker? Rasa cam tak sempat amik gambar je!)

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..