Monday, May 11, 2009

Selamat Hari Ibu!!!!

Salam. Bismillah.
Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Ilahi dengan kurniaanNya yang tak terhingga untuk kita seisi alam semesta.
Semalam sambutan hari ibu adalah sambutan biasa-biasa pada aku. Mungkin disebabkan sebelum2 ni aku sekeluarga tidak pernah menyambutnya dan mungkin dengan ketiadaan MIL di rumah yang berchoti2 Indonesia ke Bandung.
Kelembapan Ketenangan pagi berganti dengan deringan lagu My Baby You di handphone baru pinjam menandakan ada haiwan dalam bahaya ada message diterima. Taraaaa!!!

Salam..happy mother's day to hotmomies. Ur children always vote u the best. Cheers! Maryaaa - Maryaa

HANYA HATI MENERIMA CINTA...HANYA FIKIRAN MENERIMA KEBEBASAN...HANYA TANGAN MENERIMA PEMBERIAN...DN HANYA YG DISYANGI MENERIMA MSJ INI...KWAN YG TIDAK PERNAH KU LUPAKAN, HAPPY MOTHER'S DAY...! Moga jadi ibu mithali - 016820***8

A mothers' day message 2 all d pretty mothers.
A mum is a rose whose petals are soft..
A mum is a lily whose stem is tall & strong..
A mum is a person who is never wrong..
A mum is a person you should Love forever..
Trust her, believe her & never doubt her.
From 1 mum to another. Pass this to someone who You think is a good mum. I just did. :-) ! - Nona012

Itu sebahagian dari message yang masuk ke handphone aku. Honestly no 016 to aku tak tahu siapa but instinct aku katakan dari KK, mungkin teman alam maya ni. Bukan aku tak save no tapi bila tukar ke handphone baru, semua no dalam phone lama tak ikut sama, degil!
Ini pula beberapa comment yang ditinggalkan dalam entri 'Your Mother - Yusuf Islam'

selamat hari ibu to you....sure best anak anak u dapat mother caring and sporting... - Dr. Rizhan

salam Nonnie..kakyong suka lagu ni... dulu selalu dengar.. la ni kena bagi anak2 dengar pulak lah.. hari2 kena buka.. selamat hari ibu nonnie..jemput ke blog amik hadiahhttp://kakyong72.blogspot.com/2009/05/makbonda-ku.html - Kak Yong

selamat hari ibu kak nonnie! - Shaza a.k.a yokoyopoyo

Terima kasih kepada semua yang menghantar message dan meninggalkan komen di blog yang tak seberapa ni. Ada a few gambar untuk dihupdate tapi memandangkan pinjam handphone orang tanpa minta kabel, terpaksalah menahan perasaan untuk mendownload gambar. Dan ada a few gambar card dan flower dari si anak dara sempena Hari Ibu yang di decorate di sekolahnya di dalam handphone sendiri yang ketiadaan bateri. Amatlah mendukacitakan kerana mood hari ini tidak berapa nak elok untuk menukar sim card ke dalam handphone sendiri. So, nanti-nanti je lah ye.

4 comments:

OneSue said...

tag datang lagi...hehhehe

khas untuk akak,sila2 kak yer.

jgn mare :)

Nong Andy said...

salam..

hehehe..memang dari k.k lah yg 016 itu hahaha! dah tu ada satu tu.. tersilap antor ada nama kwn ku plak 'aie' ku lupa nak edit jadi nama mu so.. utk replace ku antor sekali lagi yg kedua.. tapi lain ayat2nya hehehe...

pndai sungguh engkau menduga ya!

Unknown said...

salam nonnie,

bestnya dpt kad dr si kakak.. cepat lah anak2 ku besar...
semoga jadi ibu yg terbaik utk anak2... hmm, tak tahu lah daku ni boleh jadi terbaik.. asyik jd 'tarzan' jer. :D

nonnie78 said...

salam.

mimie - ku mmg tahu mesti no mu itu.. saja ku nak suruh mu ngaku.. hahahah... tak kisahlah pasal salah msg tu. yang penting keikhlasan darimu..

kak yong - alhamdulillah.. anak dah besar ni menyejukkan hati. kekadang tu sy pn jadi tarzan gak. kita semua ibu yang terbaik cuma kekadang Allah beri dugaan untuk test tahap kesabaran kita je. Jgn rasa rendah diri sgt..

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..