Monday, April 6, 2009

6th (sense??)

Salam. Bismillah.

Last week dpt tag dari Myza. Belum tertunai lagi. Jadinya hari ni aku lapangkan dada dan masa untuk menjawab tag dari Myza (sebab dia siap tinggal pesan kat shoutbox dalam nada geram ku tak amik tag darinya..) so Myza, check it out!~

RULES
Go to your photos folder in your computer.
Go to the 6th folder of photos.
Go to the 6th picture in that folder.
Put the picture on your blog and a description of it.
Invite six friends to join the challenge.
Link them in your blog and let them know they have been challenged!


Gambar ni diambil pada hari lahir FIL ku last year April 22. Celebration dibuat di Royal Bintang (formerly known as Royal Adelphi / Hilton Seremban). Ni masa nak balik dah, teringat lak kitrg jarang dapat berkumpul ramei-ramei cam gini sebab adik iparku yang disebelah kiri sekali itu (lelaki) kerja F&B so, cutinya tak sama macam orang lain dan tunangnya (sekarang isteri dah) nurse di HUKM, pun cutinya lain dari yang lain. Minta tolong dari staff hotel untuk ambilkan gambar. This time Manja masih dalam perut tanpa dapat dikesan oleh sesiapa (hahahhahaha!!! ku simpan rahsia selama 6 months!).
Usia gambar ni almost a year. So, this coming April 22 mungkin ada gambar baru, probably dengan kehadiran Manja!
Tak nak tag sesiapa sebab most friends dah kena tag!!!

2 comments:

Nong Andy said...

salam nonnie.

Kau simpan rasia selama 6 bulan? wah.. kecil je manja dlm perut nonnie kan.. ;)

nonnie78 said...

salam mie.

ntah ye.. even masa kawen adik iparku tu pun tak bape nak nampak.. lepas dari itu, hah! jarum peningkatan terus naik tak turun2.. sampaikan si Manja berjaya menjd seorang body builder dgn berat 4.16kg waktu lahir.. hahahahha... GDM ku mmg slalu disaat2 mau bersalin aja bah. awal2 gitu kencing manis tu bencik sama aku!!

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..