Friday, September 26, 2008

Semalam kan....

Semalam kan... aku MC.. sebab batuk aku berada dalam tahap membimbangkan dan flu aku bukan takat impak maksima lagi dah.. dah ala-ala KL Drift gitu.

Rabu pas berbuka aku anak beranak laki binik bergegas ke Klinik Kassim dan Zubaidah sebab takut no tutup lak nanti. Sampai je okie lah, aku kena tunggu lagi 7 orang. so, malas nak balik, aku pun tunggulah dengan panas yang membara. mana tak nya, anak3 aku bukan calang2 lasak. meratalah berlarinya. naik letih nak kejar. dahlah si kecik tu tak bawak selipar, itam berkilat tapak kaki. sib baik orang tak ramai. itupun rasanya aku dah cukup control volume suara aku.

bila dah masuk je bilik doktor, amik bp, check temperature, aku ada demam. klaka tul.. aku rasa cam aku batuk ngan flu je, sekali ada demam lak. tinggi gak. bila dah check doktor lak yang complain 'truk tul pregnancy yang ni kan??' aku gelak je lah. patut aku yang bising2 ni dia lak yang bising. p/s: agaknya dia muak tengok muka aku kat bilik dia tiap minggu kot?? next week nak check up lagi ni... hehehhe..

dah amik ubat suma, aku dapatlah mc untuk esok sbb ubat-ubatan aku sumanya jenis yang lalok nye.. bestnya dapat mc!!!! kah kahk ha...

petang tu aku gi bazar ramadhan. sekali jumpa sapa tau??
ni.. kawan sekolah aku.. dia bawak anak dia yang pipinya ya Allah.. geram aku. pastu mulutnya membebel je.. ntah pe butir pun aku tak tau lah....

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..