Wednesday, January 16, 2008

Jejak Kasih 2

Kali ni aku dapat budak kelas aku masa form 5; merangkap kawan baik aku. Dah lama sangat aku tak jumpa dia. Maklum je lah memasing dah ada laki, so nak jumpa pun susah. Siapa ye???

DALIA MOHD YUSOFF
KELAS : 5A8

dia ni budak baru kat SMC, masuk masa form 5, kena sangatlah tu SMC95. Ehm.. kitaorang ni dah macam adik beradik. Slalu gak lah aku tido umah dia dulu. Dia ngan family aku pun dah cam anak beranak je lagaknya. Samalah aku ngan family dia tu. Aku dah war-war SMC95 kat dia. nantilah kalu senang aku jumpa dia dan snap gambar dia ye..

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..