Wednesday, January 16, 2008

Jejak Kasih 1

Tadi aku berjaya dengan program jejak kasih aku. Kali ni sapa plak yang dapat aku kesan? hehhehe.. mari kita tengok siapa yang kena????
MOHD KHAIRUL IMRAN BIN A. KADIR.
KELAS 3 AMANAH
Macamana aku bleh jejak si abang K.I ni? (Panggilan dia kat kelas dulu abang KI tapi skang dah tak bleh lah panggil camtu sebab nanti isteri dia marah; katanya..).. ada lah caranya.. rasa cam semua orang tau tp kat sini aku tak nak highlight sebab nanti orang kata aku wat keje giler plak.. tak kisahlah.. cuma yang aku tau, dengan cara ini aku dapat jejak kengkawan lama2.. sampai bertemu lagi lain kali.. mungkin dengan penemuan yang baru (ish.. cam ahli kaji sejarah plaks!)

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..