Friday, November 30, 2007

minggu depan MERDEKA ker?

Saja nak update dekat2 nak balik ni... kenapa minggu depan merdeka?

HEHEHEHE..... BOS AKU BERCUTI LAH BEB... dengan automatiknya... aku pun relaxlah....
(woi.. jangan berangan lah... ko kan masih ada sorang bos nak kena jaga kat sini - 'bos no. 2 aku bertempik dari dalam bilik').

okaylah.. jom kita balik ye..

p/s: aku belum betul2 merdeka lah .. budak izam ni asik kacau aku je dari tadi.. sibuk no pasal cuti dia...
hehehhe.. jangan marah ye izam.. lahiriahnya merdeka tapi hakikat batin masih belum..

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..