Monday, November 26, 2007

Indahnya Kenangan.....


26.11.07

Last Saturday betul2 penat.. actually for whole week. Saturday ada kenduri kat umah my mother in law di seremban. kenduri khatan adik ipar yang bongsu, 11 tahun. Hi-tea start at 3pm then followed by doa selamat and dinner after Isya'. my hubby reached home at 1.30pm saturday. gedebak-gedebuk kuar umah dah kul 2.10pm. jemput parent aku dulu then balik seremban and we reached seremban at 4pm...

sampai je ada lah neighbours, kengkawan my parent in law and some relatives ie. mak long & pak long klang + iwan & hajar & aishah ( sian dia, asik nangis je.. may b tak comfort orang ramai { so do i}) (this time kak ayang tak bleh attend, dia on call - kak wati as usual tak penah attend), mak ngah klang + along & aris + anak2 abang atan, cik alim & cik ros & liza ( i think she came back with asran lah not with her parent..??). who else???? hah.... cik wok and sons + fren.. (???)... Mazlan and family (actually dia laki binik and abul and izam je.. cukuplah tu kan?)

anak2 aku plak buat perangai.. banyak tul perangai dorg ni.. pening aku dah... teruslah aku tak de mood nak bercampur gaul ngan orang ramai.. honest! aku rasa cam nak balik je .... really not comfort. ntah ye.. tak tau apasal. stop je lah citer pasal tu.... aku nak cerita pasal kenangan... heheheh.. baru ada mood skit....

semalam balik dari seremban my hubby ikut jalan lama.. sambil2 adik2 aku yang ber3 tu asik wat lawak sampai tak larat nak gelak.. lepas tu sorang, sorang hanyut keletihan.. tinggal aku ngan hubby je stil borak.. citer nyer citer terkeluar kisah2 lama.. zaman cintan-cintun.. hehehhe...

kat mana 1st time jumpa, 1st time tengok wayang, 1st movie, 1st panggung.... uhm.. indahnya menyulam kenangan.. siap gelak ketawa, bercubit tampar lagik bila imbau kenangan. sedar tak sedar 11 Dec 07 ni genap 13 tahun kitorg berkenalan. dan sedar tak sedar dah 3 orang anak.. Maha suci Allah... yang mengurniakan nikmat kasih sayang dan cinta. semoga semuanya kekal abadi dan berkekalan hingga ke akhir hayat. Amin.

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..