Wednesday, April 21, 2010

Menghitung Hari

Salam. Bismillah.
Another 1 month to go.
Sejak dapat tarikh kena masuk sepital 23/05/10 ni, asyiklah aku terkenang-kenang pasal nak kena operate ni. Selalu dapat date nak kena induce, kali ni dapat date nak kena operate. Berdebar-debar rasa hati ni bila kenangkan balik nak kena duk dalam bilik sejuk tu, nak kena jab spinal, kena tahan nak muntah, kena tahan sabar sementara nak dengar baby menangis. Dan yang paling kena tahan sabar bila terbaring hampir separuh hari di ward kesan dar spinal dan adanya 'kantung kencing' kat sebelah. Aduh.... tu belum lagi esoknya nak kena bangun blaja kencing sendiri kat tandas. Cam budak baru pas diaper free lak.. huhuhu..
Camni lah agaknya banduan yang menunggu hukuman gantung sampai mati tu rasa agaknya kan? Takut, cemas, tertanya-tanya, sedih.. macam2 lagi.
Doakan yang terbaik untuk aku ye kengkawan. Tak minta banyak pun, tak minta barang2 pun, cukuplah sekadar doa agar BP aku tak naik, glucos level aku maintain dan paling mustahak semuanya selamat. Insya Allah, Amin.

2 comments:

Normaliza said...

alamak, saya plak yang berdebar..hehe. Mudah2an semuanya dipermudahkan kak..AMIN!

nonnie78 said...

huhuh.. ko berdebar ye za.. akak ni jgn citerlah.. rasa cam nak lari.. tp perut ni ikut lak.. hahahah... insya Allah.. doakan ye.. AMin..Amin..Amin..

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..