Wednesday, April 21, 2010

...?$%^*&#^$...

Salam. Bismillah.
MEssy! Makin lama makin messy company tempat aku carik rezeki sambil main game ni. Ujung bulan ni 2 orang staff bakal meninggalkan company kedekut taik idung masin ni, baguslah, kurang sikit orang. Tapi yang tak bestnya orang yang keluar tu adalah orang2 yang baik pulak tu... yang jahat2, yang kaki ampu, yang tak sedar diri dah tua tak nak pulak berhambus!
Letih betul nak melayan orang2 kenamaan tingkat atas ni. DOrang ingat dOrang bagus sangat, keje lama, kengkonon cam senior lah tu. padahal, dorang memang dah tak bleh nak pergi mana, tak de satu pun company kat luar tu nak amik dorang keje. Ngan tuanya, ngan tak de diplomanya.. byk lagi graduate yg menunggu giliran nak keje kat luar sana tu.
Tapi, tu lah dorang ni.. tak sedar diri. Takat keje company adik beradik, ingat diri dah bagus sangat. Kalau hantar diri dorang tu tuk ISO, baru sampai pagar pejabat tu jer dah kena reject, belum sampai ke department screening tu lagik!
Iee.. dekat nak beranak ni makin tambah tension aku! Bkn tension ngan keje tp tension ngan orang2 keliling yang tak faham bahasa ni!!!!

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..