Monday, December 15, 2008

So Fast..

Assalamualaikum.. Bismillah..

Sedar tak sedar dah dekat abis confinement period aku. Rasa cam baru je sangat aku bersalin. Anyway, aku pun dah tak sabar-sabar nak masuk office sebab kemudahan internet kureng kat rumah ni. Aku kena tunggu laptop balik dari bertugas, kena tunggu si Manja tidur lena, kena tunggu anak3 aku yang lain tu menginap di rumah mak aku.. barulah aku boleh berinternet, chatting dan melayan web-web lain feberet aku.

Untuk kengkawan kat office ie. uatifah, babyAD.. nantikan kemunculan aku pada 090109 (cantik gak no ni).. tayangan perdana tau! hahaha... tak sabar nak dengar bos aku mengomel!!! hahahaha....

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..