Wednesday, December 3, 2008

Happy Birthday Moms!

Assalamualaikum. Bismillah.
Well, hari ni adalah hari lahir untuk Mak aku, Jauriah bt Bidin yang ke 60 tahun dan Mak Mertuaku, Hasimah bt Roslan yang ke 55 tahun. Semoga mereka berdua panjang umur, dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yang berkekalan dan bahagia selamanya.
Saat aku menulis entri ini, hubby dan anak3 serta adik ipar2 dan biras dan ayah mertua aku sedang enak menjamu selera di hotel, meraikan hari lahir mak mertua aku. Aku? Kat umah, tengah melayan Mutiara... sambil taip entri dan melayan blog kengkawan.. tu lah. sapa suh confinement time camni? Next week Hari Raya Haji, terperap lagilah aku kat rumah.
Tak pe.. akan kubalas masa X-Mas nanti........

2 comments:

Rina dan Mia said...

salam beb! opiz ko ada kosong x?

nonnie78 said...

post apa? dh sebln kt umah x tau citelh.. sapa nak?

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..