Tuesday, December 2, 2008

Syadni Syamila


inilah syamila atau nickname nya MANJA. Gambar ni masa dia berusia 2 hari. Gambar lain akan di update berperingkat-peringkat ye.

5 comments:

RinaRiz said...

tembamnya anak ko n0nnie...rasa nak gigit jek..hikhikhik.. tahniah ye beb! tgk baby nih yang wat aku rasa nak beranak lagi nih.. hehehehehe..

::nama baby ko cute lah..:p

uatifah said...

ha,,tu lah sapal,,,bukan macam baby dlam hari,,penangan bayak makan biskut kacang kut,,kuang,,,kuang,,kuang,,,

nOnnie_sayang said...

sab - nak gigit ye.. kita tukar suka sama suka nak.. aku gigit mialila.. hahaha...

skang dh kurang skit tembamnya, dia kuat menetek, asik nak membuang je. ku pakaikan napkin, jimat blanja... kedekut pahit kan aku?

ummi - biskut kacang? sedap tu.. balik dari sepital, bantai makan tak hingat nye.. tak sedar dalam pantang. sib baik abe rampas, kalu tak sure masuk sepital balik.

ADleez said...

ala montel mucuk2 nyerrr mila!!!kasi saye blh tak kak...hehhe... best kan blh main2 ngn bb... x sbr nak beranak lg...hhehe..

nOnnie_sayang said...

leez, sabar.. sabar tu separuh dari sabariah.. hahaha..
Insya Allah ada rezeki orang jubail nanti.. doa je lah bebanyak..

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..