Monday, June 2, 2008

Pening.

Sedang berbalas-balas email ngan my MIL. Nak call memanglah teramat tak sesuai sbb byk keje. luckily dpt MIL yang bekerja, kalau tak susah gak nak tukar2 berita. Sekarang tengah highlight color untuk wedding adik ipar ni. Pening aku.. poket tengah kering laa ni.. MIL buat cadangan nak suh Syamimi jadik pengiring adik ipar smpi ke pelamin. nak kena beli gaun la plak. Syamimi tentu suka, tapi yang tak sukanya.. aku kena beli 2! nanti kang si Syamira pun nak jugak. Nak beli kasut lagi. alemak.. baju aku pun tak carik lagi kan? baju hubby pun belum. Rasa cam cancel je lah nak beli kat kamdar sebab diskaun cuma ada bulan Julai.. kan Julai bulan melawat kamdar!!! hehehehhe..

serius! serius!! itu baru sebut budget baju aku 5 beranak, belum buka topik minyak keta, tol... adoi.. sakit kepala aku.. aku baru je bayar hutang kat bank. takkan nak buat hutang baru kot??? tak beli baju kang kot aku jadik orang asing kat situ, ari tu. baju skang ni tak de yang match ngan theme tu langsung. kenalah aku carik gak sepasang. hubby lak?? lagi sian.. dia tak penah pakai baju siap. kena tempah. tempah pun mau makan ratus-ratusan tu.. ehm.. takkan nak pakai duit simpanan untuk beli suma ni??

kalaulah ada orang nak sedekah aku duit time ni kan??? kalaulah.. ada ker?? huhuhuuh.. nanti malam kita wat solat hajat ye.. kot esok ada cek melayang lak jatuh atas meja keja aku ni.. sapa tau!!

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..