Wednesday, June 18, 2008

Bujang??

Semalam aku merayau kat Masjid India lepas kerja dengan Ummi. Sampai KL lebih kurang pukul 6.30, trus ke Wisma Yakin dan amik baju kurung yang aku anta 2 minggu lepas. Alhamdulillah, jahitannya cantik dan sedap di pakai (bukan enak tau!). Semalam jugak aku tanya bape dia amik upah untuk baju kurung biasa (yang tak lining). RM50. Okeylah tu kan??

Pas amik baju aku ngan ummi gegas ke bazaar yang ada kat situ nak mencari tudung pulak. Almaklumlah, baju ni kan ke sponsor by my MIL, so warnanya mestilah tak kena ngan tudung2 aku yang sedia ada. kenalah mencari pulak. Dapatlah 2 helai tudung shiffon yang murah2. senang nak bentuk waktu pakai nanti. dan yang paling penting senang untuk digosok, ala kadar je.

dalam pada tu tinjau plak kat bazaar jual brooch. TERbeli pulak 2 pasang brooch untuk samakan tona warna tudung.. ish.. ni macam tak masuk dalam list ni.. tak pe, tak pe.... budget masih ada. ummi pun beli tudung.

dah selesai tu, gi lah dinner kat McD. makan yang mudah2 je.. set fillet ngan set McChicken. Borak punya borak, kul bape ni??? Masing2 pandang jam. Dekat kul 8 dah. angkat punggung dan balik.. jadi bujang sekejap aku ari ni.. ala.. bukan selalu, kan?????

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..