Thursday, January 10, 2008

Selamat Tahun Baru 1429H

Syukur ke hadrat Ilahi, kerana aku bukan saja berpeluang menjerit Happy New Year 2008 tapi hari ini aku masih boleh melaungkan Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar, dan turut membaca doa penutup tahun hijriah. Insya Allah, dapatlah hendaknya aku membaca pula doa awal tahun 1429H waktu maghrib nanti di rumah..

Kalau New Year 2008 mengharapkan azam dari aku, 1429H pun aku kena buat azam jugak, ye tak? Ehm.. tapi tak nak lah azam.. aku nak doa je..

Aku berharap semoga segala dosa-dosa aku dan keluarga untuk tahun 1428H diampuni oleh Yang Esa dan semoga apa yang aku dan keluarga minta dikurniakan olehNya. Dan semoga kedatangan tahun baru 1429H memberi seribu rahmat dan berkat, serta memberi aku dan keluarga rezeki yang melimpah dan semoga aku sekeluarga sentiasa didalam lindunganNya.. dan semoga aku dan keluarga terus hidup dalam iman seorang Islam.

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..