Wednesday, January 9, 2008

2008 - new environment

semalam aku and hubby mc. terlalulah penatnya mengemas rumah sewa dan rumah yang bakal disewakan. sampaikan aku and hubby diserang sakit pinggang dan selesema (byk habuk masa menyapu rumah)..

nantilah kalu sempat aku snap gambar rumah sewa aku yang dah berwajah baru ni.. gumbira anak2 aku sebab dah ada bilik tv, bilik mainan dan bilik menulis sendiri... dan most gumbira tentulah aku sbb bilik aku tak lagi bersepah dengan mainan yang comel2 (kerap kali aku terpijak).. the most important nak khabar kat sini, aku dah tak payah share tv ngan hubby dan anak2.. sebab setiap seorang dalam rumah ni skang dah ada tv sendirik...

hubby ngan tv ber'astro' nya, anak2 ngan tv ber'dvd player' nya.. dan aku dengan tv bersiaran biasa. cukuplah tu sbb aku pun bukan byk masa nak tgk tv.. aircond pasang kat bilik aku je sbb ari tu dh dpt aircond satu tp tak jadik plak beli (ongkos belum cukup, mas..) so, anak2 pun masih tido ngan kitrg sementara menunggu bonus hubby kuar.. minta2 lah ada ribu-riban dekat ke angka 5+++.. bleh belasah katil anak2 sekalik.. cis.. berangan je!

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..