Tuesday, January 1, 2008

Selamat Tinggal 2007.... Selamat Datang 2008...

salam kepada semua..

rasa macam tak percaya je hari ni adalah penghujung tahun 2007. sedar tak sedar aku semakin tua.. semakin jauh meninggalkan dunia remaja yang dulunya terasa cukup lambat untuk dikecapi. tapi sekarang rasanya mustahil untuk aku panggil kembali zaman kegemilangan sebagai seorang remaja. banyak perkara yang aku rasa tak patut aku buat, dan banyak perkara yang sepatutnya aku buat tapi aku tak buat. mungkin ada hikmahnya pada semua yang berlaku, hanya Allah yang lebih mengetahui.

dipenghujung tahun 2007 ini aku berdoa dan berharap akan rahmat dan hidayah Allah akan terus bersama aku dan keluarga. semoga kedatangan 2008 lebih membawa makna dalam kehidupan aku sekeluarga disamping dilindungi Allah s.w.t dari segala cabang. Amin..

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..