Thursday, January 3, 2008

Salam Tahun Baru

2.1.2008



Tak terlewat rasanya untuk aku ucapkan Selamat Tahun Baru pada semua.. Semoga kedatangan tahun baru ini lebih membawa seribu rahmat, hidayah dan berkat dan tentu sekali kebahagiaan buat aku dan keluarga..
Azam tahun baru?? Azam dungun kot?! Argh... wargh... ehm..

1. Nak kurus
2. Nak control kurus
3. Nak maintain kurus
4. Nak terus menerus jadik anak yang baik, isteri yang solehah dan mama yang mithali.... (Insya Allah)
5. And of course menjadi seorang umat Islam yang sentiasa menjaga iman dan kasih sayang serta restu dari Ilahi.. membanyakkan amalan dan ibadat... sentiasa muhasabah diri dan mengenal umat Islam dari sudut positive.

hui... banyaknya azam.. tercapai ke tidak rasanya? Azam tahun 2007 nak kurus, berjaya terlaksana. itupun sebab give birth dan breastfeeding.. so, berat badan maintain.. cuma 2 bulan kebelakangan ni je berat naik 2 kilos.. sebab ramai orang kat opis ni yang join makan, so selera lebih lah....

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..