Friday, October 8, 2010

Salam.

Salam. Bismillah.
Kalau bukan teguran dari Myza a.k.a me_czar, mungkin entah sampai bila lah aku tak menjengah 'rumah lama' aku ni. Thanks Myza.
Bukan tak nak update, tapi kesibukan membataskan kerajinan aku untuk bercerita tentang diri dalam blog ni. Sejak ada FB, itulah satu2nya tempat untuk aku luahkan isi hati (cheeeehhhh!!!) Kalau guna blog ni aku kena amik masa sikit nak cipta ayat skema pastu kejap2 kang aku kena save sbb asik kena ke hulu ke hilir..
Tapi mana boleh tinggalkan blog ni macam tu sajork, kan??? sementelah masih ada kawan2 yg sudi jengah blog ni.. huhuh.. sian kat korang datang rumah tak de orang hidangkan air yer.. sowie ye kengkawan.. okay. pasni, aku akan make sure update blog tiap hari.. ooppss.. selang 2 hari boleh?? kita kumpul story2 dulu ye...

2 comments:

me_czar said...

Hihi. Selamat menulis kembali.
Tengok... Nonnie punya pasal, kita jengah gak kat sini.
Selalu mengintai kat google reader je.

nonnie78 said...

huhu.. disebabkan ko lah makanya aku kembali menulis, myza. insya Allah lepas ni aku akan tulis lagi dan lagi dan lagi..
wei.. skema tul lah ko ni.. pakai word 'kita' plak.. aku tak biasalah.. huhuhu...

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..