Thursday, October 21, 2010

Hadiah Besday

Salam. Bismillah.
Semalam B balik lambat, aku pun dah tidur. Lebih kurang kul 1 camtu aku dengar bunyi pintu rumah ditutup, aku ni jenis cepat alert bunyi-bunyian ni. Jadi spontaneous aku bangun, B pun bukak pintu bilik. Dia gamit aku suh bangun, katanya ada beli barang. Paksa gak aku bangun tengok.
Sekali dia kuar dari toilet, dia cakap makanlah.. hihihi.. sangatlah spesel hadiahnya. Coklat cadbury plain dan fresh milk sekotak sedang. Aku cadang nak simpan dulu dalam fridge, esok je minum. Ngantuk sey.. Tapi bila dia cakap bukaklah, makan sikit.. sian lak aku dengar. Iyerlah, dahlah dia terlepas scene birthday celebration tadi malam, baru ni lah dia nak celebrate ngan aku. Aku pun bukak lah coklat tu amik sepotong dan teguk air susu tu depan dia.. Dah puas hati dia tgk aku minum n makan, trus dia halau aku tidur..
hahahaha.. lawak nya la besday celebration aku ngan laki aku tahun ni.. but at least dia ingat dan belikan something tuk aku. thanks, B. Luv u so much. Mmuuaahh!!

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..