Tuesday, December 1, 2009

There is no point to turn back!

Salam. Bismillah.
Kebosanan menyapa lagi. Kali ni disebabkan FB yang tak function dan pc kat rumah yang minta download Flash terbaru. Juga disebabkan masalah2 keluarga (besar) yang mengganggu fikiran aku. Juga tentang beberapa intipati blog yang hari2 aku baca.
Kadang2 rasa hidup ni terlalu 'sunyi' tapi persekitaran aku terlalu bising dengan kehadiran anak2. Mungkin aku perlu bercuti; seorang tanpa ditemani sesiapa. Mungkin dengan cara itu saja ada dapat rasakan erti bising atau aku dapat selami hidup tanpa sesiapa.
Bila sudah sampai ke tahap ini, there is no point to turn back. Samada aku teruskan langkah, hadapi setiap hari mendatang dalam situasi yang sama atau berbeza, atau berhenti dari melangkah yang membawa erti MATI!
Sampai ketemu di lain lembaran, daaaa....

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..