Tuesday, April 28, 2009

Keajaiban

Salam. Bismillah.

Aku perlu keajaiban!!!! Tolong sesiapa yang boleh menyihir atau meng apa-apa sekali pun. Tolong pusingkan hati directors aku untuk kuarkan gaji hari Khamis ni.. aku kekeringan untuk balik kampung.. Tolong!!!!!!!!

6 comments:

Nong Andy said...

salam nonnie..

kalau ku boleh menyihir.. akan ku sihir accounts department tu supaya keluarkan gaji hari ni jugak!

nonnie78 said...

salam mimie.

ehm.. dah confirm this week tak de gaji. sib baik duit rumah sewa dah masuk. so, ku selamatlah nak balik kg cuma agak terbatas langkah tak boleh sopping dan jenjalan cam slalu. takut lak nanti balik keje gaji masuk lambat.

OneSue said...

salam nonie...

baca ayat tu trus nak bukak blog awak..hehhehe

klu wan ader kuasa power ranger...fire trus jer...hehheeh

nonnie78 said...

salam.

wan, jangan fire!!! nanti kami semua langsung tak de gaji. andaikan je kalau ada power, pukau dia sign cheque gaji untuk 3 bulan. pastu pakat resign ramai2 lepas clearkan cheque.. kejam tak????

Shaza Shamsuddin said...

tuh hadir juga keajaiban dari duit rumah sewa :) Allah tu sempurnakan kak nonnie? :) hugs and kisses untuk manja.

nonnie78 said...

salam shaza,

rezeki Allah sentiasa ada untuk umatNya yang tak jemu2 meminta.. kira penyelamat lah tu kan??? thanks sbb bagi *hint*.. hahahaha

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..