Friday, March 6, 2009

Tag - 5 Thing ... by ibukauthar

Salam. Bismillah.

Kebetulan... kebetulan tau.. hari ni Bos Besar (BB) dan Bos Kecik (BK) tak de di pejabat. BB ke Hong Kong (bukan Hiong Kong ye) dan BK cuti balik kg kot. Dan terima note dari ibukauthar, dia ada tag aku pulak. Hahahah.. kesempatan betul melayan tenet macam ni.. dah lama tak main tag-tag ni.. okay, hereeeeee we goooooooo....................

5 things found in my bag: (5 things only?? hehehe.. my hbag like doraemon pocket u know!)
Wallet
3 Handphones (1 use, 2 not charging - no use at all)
house's key
Minyak Burung Unta
Pen

5 things found in my wallet
I.C, Driving License
My Kiddies' MyKid
Syamimi's school receipt (just made payment on Wednesday)
Hubby's photo (during teenage time)
Money of course (A few hundred ringgit)

5 favourite things in my room
Febreze
Small 14 inch tv (colour but only left yellow colour)
Study table (planning to use by Syamimi but then as a table to throw everything)
Air-cond (hubby cannot sleep without it)
My bed and another double decker bed for children

5 things I’ve always wanted to do
Shopping without children
Make own baju kurung for dotters and me
Business
Holiday with all family members
Saving... saving.. and buy so much gold!

5 things I’m currently into
Tahajud - last done 2 days before delivered Manja
Start small business - 2 actually.
Looking for other job (hahahaha - nonsense, kan?)
Fully Breastfeeding my lovely Manja
Sister's engagement and wedding day (sure tired to handle reception and my 4 dotters in the same time.. uishhh..)

5 people to tag :-
1) Shaza
2) Myza
3) Shinta_mum
4)
5)

2 comments:

IbuKauthar@Salwa said...

Small 14 inch tv (colour but only left yellow colour)
kak nonnie..mcm sweet je..ada nilai sentimentai value ye..sy suka yg ni ;)

nOnnie_sayang said...

Wa, hahahah... memang sentimental betul TV tu.. kalernya kejap ada, kejap tak de! sayang nak buang sbb tv tu sbenarnya replace tv kami waktu ketiadaan dulu.. kira cam penyelamat la tu.. tag sudah bayar yee!

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..