Monday, February 23, 2009

Susuibu.com Gathering

Salam. Bismillah.

Seperti yang dijanjikan, seperti yang diwar-warkan, seperti yang dirancangkan.. akhirnya semalam segalanya terlaksana. Gathering ahli forum Susuibu.com @ SI telah selamat berlangsung di Taman Tasik Permaisuri atas usaha semua AJK bertugas seperti Amyatie, Hayatie, Akmaalias, Kak Sue Chantek, Tumitu etc.. (maaf pada nama yang tidak tersenarai).

Best! Memang best bangat.. dari kul 9.40 aku dah terconggok bawah panahan mentari bersama anak4 ku dan hubby. Berpakaian merah sangatlah mak ngah macam zaman dulu.... hhuhuhuhu.. orang pertama yang aku jumpa TUMITU di pondok pengawal (hahahah) belum boleh register sbb name tag suma tak sampai lagi. So, aku pun dengan baik hati memberi kebenaran pada putri3 ku itu bermain slide.
Tak lama tu ku berkenalan dengan MYZA a.k.a ME-CZAR, membawa anaknya Nurin dan diikuti oleh AKMAALIAS.. penatnya aku melayan si camerawoman FARHANA yang sibuk mengambil gambar Manja.. heheh.. comel ke anak akak tu???? Tak lama tu bila dah bentang tikar, jumpa pulak TIE a.k.a LUVHAZIQ, EDORA a.k.a AELILMO (nama dah dibetulkan), SHAZA a.k.a YOKOYOPOYO, MARIA a.k.a MAMARIANA.., AISHAH a.k.a AMYSHAZZ, e-CaR a.k.a.IBUEIYMAN ieee.. ramai lah... ku bantai tegur je suma orang walaupun tak tau nama.. ahahhahah.. ku tak kisah orang nak kata apa, ku ilang akal ke, ku ilang apa ke.. janji ku memang ramah tamah.,...

okay guys, pics update!







gambar reramai sebelum bersurai - smpt aku chat ngan si Amyshazz

si couple paling sunyi.. heheheh..

Manja tidak berbaju - Farhana sibuk nak amik gambar separa bogel anak aku.. hahahhah

Shaza ngan Afra, Aku ngan anak4 n Myza ngan Nurin.

Sekali lagi!!!!!

aku dan Maria a.k.a mamariana

9 comments:

MS said...

salam

saya ambil gamba yea

tq

Anonymous said...

Salam
Nonie, asal anak kau dah terkulai tu???

-Rose

nonnie78 said...

salam..

chemah, anak aku dah ngantuk sangat. tengah panas pun slambee je dia tido. tu yang separa bogel dia tu aku kerjakan. tgh syiok amik gambar, kepalanya dah tak terangkat.. hahahhaha.. letih melayan kerenah mamanya yang gila publisiti.. nak sangat masuk majalah Pa&Ma.

Anonymous said...

Kau memang. Kesian anak kau. Hehehe.... Majalah keluaran bulan brp tu nonie???

-Rose

nonnie78 said...

chemah.. bulan 5 nanti rasanya lah. lambat lagi tu..... tak sabar nak tunggu.

m0mmY said...

salam...pekabar kak nonnie....nak wat pembetulan skit...nama saya edora pakai nick aelilmo...bukan ixora hehehe

nonnie78 said...

salam.. edora..
akhirnya ko masuk gak kat blog akak ni membetulkan ye... sori salah nama.. mmg tunggu pun ko membetulkan sendiri nama ko.. jemputlah datang selalu ye.. kita keep in touch, senang akak nak jemput datang umah nanti.. serius ni!

Nong Andy said...

ada tak masuk pa&ma nonnie? hehe..

nonnie78 said...

shinta, masuklah kot, keluaran bulan mei ni nanti. lambat lagi, bah.. tunggu kubeli dan ku war-war dalam blog ku ini ye.... huhuhuhu...

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..