Wednesday, May 7, 2008

Mamat STAR LRT

Ada sorang mamat ni, muka dia sangatlah innocent. Lembut, bersih, redup je matanya. Lagak pun ala-ala nerd gitu. Slalulah aku terserempak ngan dia kat Stesyen Chan Sow Lin dan akan turun sekali ngan aku di Stesyen Pandan Jaya.


Memula dulu takat pandang memandang dalam tren. Mungkin sebab dah hari-hari aku dok perati dia (aku ngan kawan aku tau!!) skang ni bila dia tak de je, sure tertanya-tanya mana dia pegi. Dan skang ni kalu balik aku tumpang budak opis si Nasreen yang nanti dropkan aku kat Cheras. Dan mesti time aku sampai je kat Cheras tu, time tu lah dia pun keluar dari tren..

Hehehhee.. jatuh cinta ker???

Woi!!! klakalah entri ni??? ko tak ingat ke budak 3 orang kat umah tu? ala.. budak yang gambarnya banyak dalam blog ni???? bawak2 lah isytifar... ada ati nak bercinta lagi......

mana de woii.. aku tulis je tu.. kah kah kah... pagi ni pun aku naik same tren ngan dia.. tapi wat2 tak pandang je... kah kah kah... bahaya tul lah cinta tren ni... (tau dek hubby aku, sure dia suh bawak keta gi keja!!!!)

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..