Thursday, December 27, 2007

Welcome back to ... office

Akum...

Adoi.. letih betul aku bercuti.. almaklum sajalah.. dengan princesses aku yang ber3 tu membuatkan cuti aku teramatlah penatnya.. ngalahkan bekerja lagaknya aku sepanjang cuti bermula 20/12 - 25/12..

Punyalah banyak aktiviti yang dilakukan.. sampai tak terlarat nak bukak kelopak mata each time bangun tido.. nantilah aku update kan satu persatu untuk kenangan dalam blog ni... tapi rasa cam kena rangka, kan.. aktiviti aku dan family sepanjang cuti ni.. let's us check it out!

1. 20/12 - sambutan hari raya aidiladha dan kenduri tahlil di banting sebelah pagi / tengahari
2. 20/12 - sesi berehat di rumah sewa hubby di banting (sementara menunggu waktu ke klang)
3. 20/12 - sambutan hari raya aidiladha dan kenduri di klang sebelah malam.
4. 21/12 - perjalanan pulang ke seremban bagi persiapan pertunangan adik ipar (Asran)
5. 21/12 - sesi membuat hantaran untuk pertunangan Asran
6. 22/12 - hari pertunangan asran (adoi... hari paling penat dalam sejarah bercuti!!!!)
7. 23/12 - pulang dari seremban - membawa berita kurang senang..??
8. 24/12 - sesi pindah umah (move to along's hse.. dekat skit ngan umah mak.. dekat banyak dik oiiii!!)
9. 25/12 - sesi menghias umah baru - aktiviti mengecat dan menyimen lantai luar...

itulah agenda aku yang perlu diupdate.. tapi sayangnya semua gambar bermula dari no 4 - 6 ada dalam laptop mak mertua aku.. bermakna lambat skitlah nak update.. dan gambar dari no 7 - 9 tak de dalam perkhidmatan (lupa nak snap sbb teramatlah sibuksz nya....)

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..