Friday, November 16, 2007

Al-kisah satu cerita

16/11/07
Lately aku bz sangat kat opis. Makin tambah staff, makin banyak masalah baru sampai. Dengan nak settlekan contractors' payment, masa tu lah consultant sibuk call tanya professional fee dia pun tak dapat lagik... Pening mmg pening tapi nak wat camna kan, dah kerja.

Semalam setelah lama tak bertukar khabar ngan member ym (sebeno nya member secondary school dulu) akhirnya aku pun senang2 kan masa greet Razman. Alhamdulillah, setelah lama mendiamkan diri dari arena ym ni (kalu online pun 2k tujuan kerja je - ngan architect nyer secretary. Tak pun ngan kakak aku) akhirnya ada dapat berita gembira yang Razman dah dapat kerja.

Ehm.. tengok je lah dunia skang ni. Ada kelulusan pun bukan senang nak dapat kerja. Jadi, kerja elok2 ye Man. Nak kuar pintu umah tu tetapkan niat dalam hati nak carik rezeki halal 2k anak dan isteri. Dan jangan lupa pada Allah yang memberi rezeki... semoga Allah mempermudahkan urusan harian Razman.. oppss.. selamat bekerja di tempat baru.

Sibuk2 kat opis ni pun aku luangkan masa update blog yang baru nak idup ni. Bukan apa, kalau bukan aku yang idupkan, confirm orang lain tak watnye... (dah sah2 ni blog aku!) cuma kena pandai adjust masa, lah.. tak lah 24 hrs duk depan pc ni mengupdate plak.. sedar dek boss aku kang tak pasal je ada surat atas meja esok pagi ni...

gambar terbaru belum sempat update lah.. hubby pon keje sampai x igt ari apa dah.. even this sunday pon kene keje dan aku pon ikut sama... mungkin balik kg aku sekejap kot.. duit lagikkkkkkk.. dahlah ari rabu ari tu aku pergi dentist dibelasahnya kena rm60.. tampal gg je tu, guys.... belum cabut lagik tu.. ni pun ada appointment lagik nak kena wat minor surgery plak 2k gg tunggul ni.. mana lah nak cekau duit ni....

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..