Friday, April 16, 2010

Bila soalan demi soalan menerjah....

Salam. Bismillah.
Huh... dah nak masuk 4 bulan aku tak update blog. Sebenarnya ada dalam draft tapi tak sambung2 pun.. sampailah ari rabu ari tu aku menjelmakan diri dalam FB, terbaca message Myza a.k.a me_czar tanya dah tak nak update blog lagik ker? huahahahaha... dahlah pagi tu aku dah kena soklan cepumas dari budak dalam department ni, "akak dah lama ek tak update blog?"..
So, n3 kali ni kiranya sebagai n3 appreciated pada keprihatinan teman2 yang rajin masuk blog sawang aku ni..
Ehm.. bila dah dapat menaip tak reti lak tu nak berenti.. kita berehat sebentar bersama coffee ye.. aku nak gi lunch dulu sebab perut dah lapo sesangat, pagi tadi makan crackers je 3 keping dengan sekotak susu Low Fat Dutch Lady. Sayonara!!!

2 comments:

me_czar said...

Yeah, finally!

Bila nak sambuang citer nih. Me jarang log on FB la nowadays. Masih prefer blog untuk baca updates kawan2.

nonnie78 said...

huhuhu.. tgk pada tahap kerajinan n suasana damai dalam office.. hahaha... tp rasanya nak start balik menulis. thanks sebab ingatkan yang aku masih ada blog!!! wakakakak..

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..